جوك خفن
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان




.


♫PlaySong♫

 

جوک بی ادبی

 

وزیر مسکن گفته: بحمدالله مشکل مسکن جوانان حل شده
امروز بیش از صد جوان به دختر من گفتن: خونه خالی داریم !

جوک بی ادبی

 

از خوش غیرت می پرسن قبول داری شهیدان زنده اند, گفت : بله من پسرم ۱۸ ساله شهید شده ولی عروسم هر سال حامله می شه

جوک بی  ادبی

دخترِ خوش غیرت میره پیش مامانش میگه: مامان‌جون چه گردنبند خوشگلی داری، اینو بابام برات خریده؟! زنه میگه: من اگه به امید بابات بودم، الان تو رو هم نداشتم!!!
جوک بی  ادبی
مامانه به بچش میگه که عزیزم وقتی خاله اومد قشنگ میری جلو سلام میکنی میبوسیش بچهه میزنه زیره گریه میگه نه مامان من خاله رو بوس نمیکنم! مامانه میگه ا چرا عزیزم؟ بچهه میگه آخه دیروز که بابا میخواست بوسش کنه زد تو صورتش

 

جوک بی  ادبی

دختره به دوست پسر ش میگه: تو بعد از ازدواج هم منو اینقدر دوست خواهی داشت ؟؟؟
پسره میگه : اگه شوهرت گیر نده آره

جوک بی  ادبی

به خوش غیرت میگن به زندگی پس از مرگ اعتقاد داری
میگه صد در صد،من خودم دو سال بعد از مرگ پدرم بدنیا اومدم


نظرات شما عزیزان:

پارمیدا
ساعت10:23---2 آبان 1392
باحال بود.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, :: 18:55 ::  نويسنده : كيميا